Veelgestelde vragen

Betalen

Betalen
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Betalen kan achteraf in onze apotheek. Er is geen online betaalmogelijkheid.

  • Hoe gebruik ik mijn kortingscodes, actiecodes en promocodes?

    Bij stap 2 van het afrekenen, Controleer & betaal, kan je de code invullen en bevestigen. Het te betalen bedrag zal automatisch aangepast worden bij Overzicht van bestelling.
  • Kan ik achteraf betalen?

    Het is mogelijk om bij ophaling van je bestelling te betalen. Kies daarvoor de betalingsmethode Betaal in de apotheek.
  • Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?

    Wanneer wij je betaling correct hebben ontvangen, krijg je een bevestigingsmail. Als er toch problemen zijn, neem dan contact op met onze klantendienst.

Producten en voorraad

Producten en voorraad
  • Ik kan een product niet vinden. Wat nu?

    Gebruik de zoekfunctie en categorieën om het gewenste product te zoeken. Vind je het niet? Neem dan zeker contact op met ons via de contactpagina, en wij kijken hoe we je kunnen helpen.
  • Wat doe ik als er onvoldoende informatie staat bij een product?

    De productinformatie wordt continu aangevuld om up-to-date te zijn. Hiervoor zijn we afhankelijk van verschillende producenten en laboratoria. Het is dus mogelijk dat niet alle informatie onmiddellijk beschikbaar is. Neem gerust contact op wanneer je specifieke vragen hebt over een product.
  • Hoe bestel ik opnieuw producten die ik eerder besteld heb?

    In de rechterbovenhoek klik je op het login-pictogram om je aan te melden. Ga daarna via het klantmenu naar Mijn bestellingen om eerder door jou bestelde producten te zien. Zo kan je deze snel opnieuw bestellen.
  • Hoe zoek ik een bepaald product op de website?

    Zoekfunctie: je kan zoeken via de zoekfunctie bovenaan. Het is mogelijk te zoeken op productnaam, merk, trefwoord of code (CNK-code, EAN-13-code, GTIN, ...). Categorieën: via de hoofdcategorieën in de bovenbalk kan je doorklikken naar meerdere subcategorieën. Daarin worden alle bijhorende producten getoond. Vervolgens kan je de getoonde lijst van producten verder verfijnen door gebruik te maken van de filters. Je kan filteren op categorie, prijs of fabrikant.

Registreren en aanmelden

Registreren en aanmelden
  • Mijn wachtwoord wordt niet aanvaard. Wat moet ik doen?

    Kijk eerst na of het ingevulde wachtwoord volledig correct is. Wachtwoorden zijn erg gevoelig, elk teken moet juist zijn. Let dus ook goed op een kleine letter of een hoofdletter Kan je nog steeds niet inloggen? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan via de knop Wachtwoord vergeten?. Voer vervolgens je e-mailadres in om een wachtwoord reset link te ontvangen. Volg de link via mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.
  • Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

    Jouw klantgegevens kan je op elk moment wijzigen door in te loggen met je e-mailadres en wachtwoord. Ga daarna via het klantmenu naar Account om je accountinformatie te zien. Hier kan je de contactgegevens, het standaard factuuradres en het standaard verzendadres wijzigen. Klik op bewerken, vul de juiste gegevens in en klik onderaan op opslaan zodra je klaar bent met wijzigen.
  • Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

    Nee, om een bestelling te plaatsen heb je geen account nodig. Het hebben van een account helpt je wel tijd besparen tijdens het bestellen. Je adresgegevens, bestellingen en verlanglijstje worden veilig opgeslagen.
  • Welke gegevens houden we bij, en waarom?

    We houden alleen de gegevens bij die noodzakelijk zijn om je onze service aan te bieden: Login-gegevens: het e-mailadres en wachtwoord om je op je persoonlijke account aan te melden. Adresgegevens: factuuradres en verzendadres voor het bezorgen van je bestelling en van de factuur. E-mailadres: om je informatie te geven over je bestelling en, mits zo geregistreerd, de nieuwsbrief toe te sturen. Bestellingen: de bestellingen die je tot op heden hebt geplaatst, zodat je er snel een overzicht van hebt. Verlanglijstje: de producten die je hieraan toevoegt, kan je later terugvinden.
  • Hoe kan ik mij registreren?

    In de rechterbovenhoek klik je op het login-pictogram. Dan heb je de keuze om in te loggen op een bestaand profiel of te registeren en een nieuw account aan te maken. Klik daarvoor op de knop 'Account aanmaken'. Ten eerste vragen we naar persoonlijke informatie, namelijk je voor- en achternaam. Wens je onze nieuwsbrief te ontvangen, dan vink je dat aan. Daarnaast vragen we je login-gegevens in te vullen. Geef je e-mailadres in en kies een wachtwoord. Daarvoor zijn minimaal 3 verschillende karaktertypes vereist, te kiezen uit kleine letters, hoofdletters, cijfers of speciale tekens. Bovendien moet het wachtwoord uit minimum 12 tekens bestaan. Bevestig vervolgens je wachtwoord en ga verder door te klikken op Account aanmaken.
  • Hoe kan ik mij aanmelden?

    In de rechterbovenhoek klik je op het login-pictogram. Vervolgens vul je je e-mailadres en wachtwoord in om je aan te melden. Deze heb je zelf gekozen tijdens de registratie van je account.

Bestellen

Bestellen
  • Is mijn bestelling succesvol afgerond?

    Twijfel je of je bestelling goed is doorgekomen? Raadpleeg dan je mails, omdat je bij een succesvolle bestelling een bevestigingsmail ontvangt. Hierin kan je de bestelling en bijhorende leveringsinformatie controleren.
  • Ik heb het foute leveringsadres ingegeven, kan ik dit nog wijzigen?

    De levering van de bestelde producten is altijd in de apotheek. Er worden geen producten opgestuurd. Het afhalen dient altijd te gebeuren in de apotheek

  • Hoe plaats ik een bestelling op basis van eerder bestelde producten?

    In de rechterbovenhoek klik je op het login-pictogram om je aan te melden. Ga daarna via het klantmenu naar Mijn bestellingen om je eerder bestelde producten te zien. Zo kan je deze snel opnieuw bestellen.
  • Kan ik advies vragen voor mijn bestelling?

    Wij staan steeds klaar om advies te geven. Heb je een vraag, dan kan je ons via telefoon, mail of het contactformulier bereiken.