Veelgestelde vragen
Bestellen
Bestellen
Is mijn bestelling succesvol afgerond?
Twijfel je of je bestelling goed is doorgekomen? Raadpleeg dan je mails, omdat je bij een succesvolle bestelling een bevestigingsmail ontvangt. Hierin kan je de bestelling en bijhorende leveringsinformatie controleren.Ik heb het foute leveringsadres ingegeven, kan ik dit nog wijzigen?
De levering van de bestelde producten is altijd in de apotheek. Er worden geen producten opgestuurd. Het afhalen dient altijd te gebeuren in de apotheek
Hoe plaats ik een bestelling op basis van eerder bestelde producten?
In de rechterbovenhoek klik je op het login-pictogram om je aan te melden. Ga daarna via het klantmenu naar Mijn bestellingen om je eerder bestelde producten te zien. Zo kan je deze snel opnieuw bestellen.Kan ik advies vragen voor mijn bestelling?
Wij staan steeds klaar om advies te geven. Heb je een vraag, dan kan je ons via telefoon, mail of het contactformulier bereiken.